آکورد آهنگ باید کاری کنی مرتضی پاشایی

ریتم:4/4 رومبا

Am.....................C.........Bb...............Dm 

دلم تنگه مثل ابرای تیره تویه حسی مث زندون اسیره

Am........................C.............Bb..........................Dm 

تـــو از احساس من چیزی نمیدونی که داری بی خودی من و میرنجونی

C...Bb....Am.................................Gm............................C............................Gm

یه امشب جای من باش جای اونی که چشماش به در خشک شد ولی عشقش نیومد

Am........................Gm.........................C..........................Gm

یه امشب همسفر باش مث من در به در باش جای اون که ب دنیا پشت پا زد 

Am......................C.........Bb.................Dm 

باید کاری کنی آروم بگیرم باید یک لحظه دستاتـــو بگیرم 

Am......................C.........Bb...........................Dm 

باید برگردی امشب باز به این خونه باید این لحظه ها یادت بمونه

C...Bb....Am.........................Gm...........................C.........................Gm

یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جز دست تـــو همراهی نداره

Am.........................Gm...........................C.........................Gm

بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم دل من غیر تـــو راهی نداره

Gm.....................C.................F...................Dm

من از تـــو یاد گرفتم تمومه زندگیمو حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو

Am...........Gm.................C

رو دوش کی بزارم یه دنیا خستگیمو

Gm............................C...............F........................Dm

باید کاری کنی تـــو که باز مثل قدیما بهم خیره بشن چشمهای خیسو اشکی ما

Am........Gm..........................C

همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا

Am......................C.........Bb.................Dm 

باید کاری کنی آروم بگیرم باید یک لحظه دستاتـــو بگیرم 

Am......................C.........Bb...........................Dm 

باید برگردی امشب باز به این خونه باید این لحظه ها یادت بمونه

C...Bb....Am.........................Gm...........................C.........................Gm

یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جز دست تـــو همراهی نداره

Am.........................Gm...........................C.........................Gm

بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم دل من غیر تـــو راهی نداره

 


نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت18:14---15 ارديبهشت 1392
سلام با تشکر از سایت خوبتون میشه آکورد آهنگ زخمی متین معارفی(2حنجره ) رو بذارین ممنون میشم

نونو
ساعت2:37---2 فروردين 1392
سلام، خیلی وبلاگ خوبی داری کلی ازش استفاده کردم.};-

میخواستم اگه ممکنه یه ترانه از ابی رو آکورداش رو بذاری رو وبلاگت. خیلی دوست دارم این کار رو اکوردش رو داشته باشم.

ترانه \"بر فراز آسمانها\" که تیتراژ پایانی یه فیلم با همین عنوانه!

خیلی ترانه عالی ای هست، کار مرحوم واروژان.

ادرس وبلاگم اگه لطف کردی این کار رو انجام دادی خبرم کن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: